درباره متین پیامک

متین پیامک با هدف کمک به کسب و کارها و بررسی نیاز مشتریان عزیز در ابتدای اردیبهشت ۱۳۹۷ به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ میزبان رایانه بهار، شروع به فعالیت نمود. از همان ابتدا متین پیامک در راستای رضایت مشتریان گام های بزرگی از جمله، بروز نگه داشتن بانک اطلاعاتی پنل پیامکی، تعرفه ارزان و ارسال سریع، امکان ارسال به شماره های لیست سیاه، امکان داشتن خط خدماتی رایگان بدون نیاز به ارائه سفته و با راه اندازی بیش از ده ها امکانات دیگر در سامانه پیام کوتاه برداشته است.

پنل پیامکی کاملا رایگان و رایگان و رایگان

بله درست متوجه شدید! متین پیامک هیچ هزینه ای برای داشتن پنل پیامکی از شما دریافت نخواهد کرد و پنل با تمامی امکانات به صورت کاملا رایگان در اختیار شما گذاشته می شود و تنها برای ارسال پیامک نیاز به شارژ پنل خواهید داشت.

مزایا و امکانات سامانه پیامکی متین

ارائه سامانه ارسال پیامک و خطوط اختصاصی با پیش شماره های ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰ و همچنین با قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی به خط هایی که شماره های تبلیغاتی را مسدود کرده کرده اند، یکی از بهترین شرکت های ارائه سامانه پیامکی می باشد.

امکانات متعدد و بالای سامانه از جمله قابلیت برگزاری مسابقات و نظرسنجی پیامکی، منشی پاسخگو و … یکی دیگر از مزیت های استفاده پنل سامانه پیامکی متین پیامک می باشد.

سیاست قیمت گذاری در متین پیامک، طوری انجام شده است که هر شخصی بتواند با هر بودجه و نیازی که دارد، اقدام به تهیه سامانه کند. تعرفه مناسب، پشتیبانی قوی و کیفیت خدمات بالا یکی از ضمانت های متین پیامک به مشتریان گرامی می باشد.

بر خلاف شرکت های دیگر ارسال پیامک تبلیغاتی در ایران، متین پیامک به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته رایگان می باشد و همیشه در کنار شما مشتریان عزیز هستیم.

همچنین افراد، شرکت ها و … که میخواهند در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی، درآمد کسب کنند، میتوانند از پنل نمایندگی ارسال پیامک ما استفاده کنند و بدون دغدغه و نگرانی های فنی، تنها و تنها به فروش بیاندیشند.

متین پیامک در آخر به خود می بالد که همچون مشتریانی مانند شما دارد و همیشه و هر زمان با افکار بزرگ و جهانی سعی در پیشرفت کسب و کار شما دارد.

متین پیامک، بی شک پیامت به دستش میرسه…